Forum
Register Calendar Latest Topics

Reply
  Author   Comment  
Niepan

Registered:
Reply with quote  #1 
In deze categorie bespreekt ik overgewicht en rennen en alle problemen die je zou kunnen ondervinden.
Hoe te beginnen lopen als je overgewicht bent

Begin klein en maak jezelf realistische doelen om weer in de vorm te komen. De sleutel hier is de Adidas Zx Flux Mujer levensduur. Als u te snel gaat afvallen met het rennen, dan wordt u geconfronteerd met het branden en stoppen met het rennen.

Als u langzaam zaken neemt en realistische korte en lange termijn doelen stelt, dan is het waarschijnlijker dat u op de lange termijn succesvol slaagt.

Ik stelde mezelf als doel om de Belfast Marathon 2011 te runnen toen ik voor het eerst begon. Dit lijkt ambitieus op het moment, maar het heeft me echt gemotiveerd om te proberen om fit te worden.

Toen ik begon te trainen voor de marathon was ik ongeveer 230lbs. Voor een 6'2 "man, dat is minstens 30lbs overgewicht. Ik begon te lopen op de loopband op de plaatselijke sportschool om te proberen de impact van mijn knie?n te nemen. Als je overgewicht bent in een sportschool, is het moeilijk. Jij denkt dat iedereen in je staart, wanneer ze in werkelijkheid waarschijnlijk Nike Air Force 1 Femme in hun eigen onzekerheden worden verpakt!

Ik was bang om de overgang van de sportschool naar de straten te maken, aangezien ik nog steeds onzeker was over mijn lichaam en misbruik van idioten kreeg.

Een van de grootste problemen die ik heb, is met passanten door mij een 'dikke bastard' uit hun auto te roepen. Ik probeer dit te negeren, vooral omdat de persoon die mij geeft, het misbruik veel mooier is dan ik en waarschijnlijk de lengte van zichzelf niet kan runnen.

Runners knie en shin splints zijn belangrijke problemen die je misschien zou kunnen tegenkomen als je je opleiding te veel opstapt. Als u een overgewicht runner bent, is het absoluut noodzakelijk dat u uw trainingsvolume met 10% per week verhoogt.

De vraag die ik meestal wordt gevraagd, moet 'goed draaien voor overgewicht mensen'?

Mijn antwoord is dat er weinig Nike Air Max 90 Damen beter is voor langdurig gewichtsverlies! Zodra u begint te genieten van hardlopen als onderdeel van uw levensstijl, dan bent u veel meer kans om het gewicht op de lange termijn te houden.
Previous Topic | Next Topic
Print
Reply

Quick Navigation:

Create your own forum with Website Toolbox!